Adana avukat ihtiyacının en fazla olduğu iller arasında yer alır. Farklı olaylardan dolayı aile ve bireylerin ihtiyaç duydukları avukatlar çeşitlilik gösterse de, alanında uzman bir avukat bulmak tüm illerde olduğu gibi Adana’da da önemli bir ihtiyaçtır.

Avukat, insanları sahip olduğu anayasal haklarla ilgili; onları bilgilendiren, yasalara bağlı olarak hukuksal süreçlerini takip edip gelişmeler hakkında bilgi veren, onlara yol gösterip yasal haklarını savunan ve yasal süreçte onları temsil eden insandır.

ARTE Hukuk & Danışmanlık Bürosu olarak bizler de yasal haklarını kullanmak ve muhatap oldukları davalarda ihtiyacı olanlara yol gösterip yardımcı olmak amacıyla faaliyet göstermekteyiz.

• Sigorta hukuku
  • Aile hukuku
  • İcra hukuku
  • Borçlar hukuku
  • İş hukuku

gibi alanlar ve hukuki uyuşmazlıklarının çözüme kavuşturulmasında Adana ilinde faaliyetlerimize devam etmekteyiz.

Hukuki Süreçte Güncel Gelişmeler ve Alanında Uzman Avukatlar

Hukuk, çok geniş bir alandır ve her dava alanında uzman olan avukatlar tarafından yürütülmelidir. Aile hukuku ile ilgili bir davada, icra hukukuna hakim bir avukatın, davayı hakkaniyetle yürütebilmesi kolay olmayacaktır. Bu bilinçle, alanında uzman avukatlarımız yetkin oldukları alanlarda dava takibi yürüterek hak arayışlarını neticelendirmektedirler.

Hukuk, her alanda olduğu gibi toplum ve insan yaşamındaki gelişmelere paralel, günün şartlarına uygun olarak güncellenmektedir. Ülkemiz yasaları ve ülkemizin bağlı olduğu uluslararası yasalardaki güncel gelişmelerin takibi, davaların geleceğe dönük hak kayıpları yaşanmaması açısından önemli bir noktadır.

• İçtihat niteliğinde kararların takibi,
  • Danıştay,
  • Yargıtay ve
  • Anayasa mahkemesi

güncel kararlarının davalara yansıtılması, davaların seyrini etkilemektedir. ARTE Hukuk & Danışmanlık Bürosu olarak, yürüttüğümüz davaların olumlu neticelenebilmesi ve gelecekte hak kayıplarının yaşanmaması için güncel hukuki gelişmeleri takip etmekteyiz.

Adana avukat büroları arasında, genç ve dinamik kadrosu ile davalarda güncel gelişmeleri yansıtan çözüm odaklı yaklaşım tarzımız; davaların istenilen şekilde neticelenmesinde önemli bir etken olmaktadır.

Kişisel Bilgilerin Korunması

Mahkemelerde görülen davalarda, taraflar arasında 3. şahısların bilmemesi gereken ve müvekkilleri toplum nazarında zor durumda bırakacak bilgiler açığa çıkabilir. Müvekkillerimizin dava ile ilgili paylaştıkları bilgiler, etik kurallar ve yasalar gereği sadece dava ile ilgili mesleki bilgi olarak aramızda kalır.

Adana ARTE Hukuk & Danışmanlık Bürosu olarak, hukuki süreçleri kişisel bilgilerin korunmasına önem vererek yürütmekteyiz. Önceliğimiz temsil ettiğimiz insanların haklarını, onların toplum içerisinde zor durumda kalmalarına izin vermeden savunmaktır.